Mainonnan kehittäminen säätiedolla
Vaikuttaako sää liiketoimintaasi? Ostavatko asiakkaasi, kun sataa vai paistaa?
WeatherWatch AdWords -palvelun avulla kohdennat Google AdWords -mainontasi automaattisesti säätiedon pohjalta, jolloin mainontasi muuttuu oikea-aikaiseksi, oikealle kohderyhmälle, oikeassa paikassa ja oikeaan hintaan. Myyntisi paranee ja mainontasi on kustannustehokkaampaa – sinulle automaattisella ja helpolla tavalla.
Sää on # 2 vaikuttava tekijä kuluttajien ostopäätöksissä.

HELPPOA GOOGLE ADWORDS -MAINONTAA SÄÄTIEDON POHJALTA
Sää vaikuttaa yllättävän suurelta osin ostokäyttäytymiseemme.
Aurinkoisella säällä maistuvat kylmät virvoitusjuomat, jäätelöt ja aurinkolasit tekevät kauppansa. Kun sataa, ihmiset käyvät enemmän elokuvissa, tilaavat verkkokaupoista sään mukaisia ulkoiluvarusteita ja varaavat matkoja etelän lämpöön.
WeatherWatch tarjoaa helpon ja automaattisen tavan kohdentaa markkinointia säätiedon pohjalta. Yhdistämme Google AdWords -mainostilisi kehittyneeseen, säätiloja analysoivaan ja ennakoivaan WeatherWatch AdWords -palveluun. Yhdistämisen avulla Adwords-mainonnan hintatarjouksia, mainostekstejä ja mainospaikkasijainteja optimoidaan automaattisesti annettujen ehtojen mukaisesti.
TODENNETTAVAA
Markkinoinnin todennettavuus on tärkeä osa modernia markkinointia. Säätiedon pohjalta optimoitujen mainoskampanjoiden tuloksia voidaan seurata Google Analyticsin kautta automaattisesti.
Saat tietoosi, miten hyvin mainonta tuottaa ja miten muutokset mainonnassa vaikuttavat myyntiin tai yhteydenottojen määrään verkkosivuston kautta.


ENNAKOITAVUUTTA MARKKINOINTIIN
Älykkääseen säätietoon pohjautuvan palvelumme avulla pystyt ennakoimaan säätilojen muutokset automaattisesti. Esimerkiksi verkkokauppa kykenee muuttamaan AdWords-mainontaa tuloksellisesti sään pohjalta niin, että vaikkapa 3-4 päivän päähän ulottuva säätilan muutos otetaan huomioon tämän päivän markkinoinnissa. Näin myös toimitukset ehtivät perille juuri sopivaan aikaan.