Me WeatherWatchissa teemme sään hyödyntämisen helpoksi, todennettavaksi ja automaattiseksi. Toteutamme säätiedon avulla optimoituja digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä sekä analysoimme ja etsimme sään vaikutussuhteita asiakkaidemme liiketoimintaan.
Säällä on toiseksi suurin vaikutus ihmisten ostokäyttäytymiseen* – hyödynnä säätieto yrityksesi myynnissä tai markkinoinnissa WeatherWatchin avulla.
GOOGLE ADWORDS PALVELU
WeatherWatch AdWords -palvelun käyttöönotto ja käyttö on hyvin vaivatonta. Säätriggerit optimoivat Google-mainontanne automaattisesti säätiedon perusteella.
OIKEALLA HETKELLÄ
Sään mukaan oikeat mainokset, oikealle kohderyhmälle, oikeassa paikassa, oikeaan hintaan – saavutatte asiakkaat parhaaseen aikaan ostopäätöksen kannalta.
SÄÄANALYYSI
Näemme heti, mikä on erilaisten sääilmiöiden vaikutus ihmisten kiinnostukseen eri tuotteitanne kohtaan. Voitte maksimoida säästä otettavan hyödyn analyysin avulla.
ENEMMÄN MYYNTIÄ
Oikealla hetkellä saatte enemmän myyntiä – ja pienemmällä kustannuksella, koska optimointi vähentää markkinoinnin hukkakontakteja. Kaikki tämä automaation pyörittämänä.
Kysy lisää ja ota yhteys:
Jari Sippola, jari (ät) weatherwatch.io, 041 537 5580
Riku Seppälä, riku (ät) weatherwatch.io, 040 35 11 559
* British Retail Consortiumin tutkimuksen mukaan sää on toiseksi suurin tekijä, joka vaikuttaa ihmisten ostokäyttäytymiseen.